قبل از اینکه محتوایی رو تولید کنیم بهتره یه نقشه راه داشته باشیم تا بهتر بتونیم به هدفی که میخواهیم برسیم.

اما قبل از تدوین و طراحی استراتژی تولید محتوا که امروز میخواهیم یاد بگیریم ، باید هدفمون رو از تولید این محتوا با هرفرمتی که مناسب میدونیم ، مشخص کنیم . باید بدونیم که چرا میخواهیم این محتوا رو تولید کنیم . 

زمانی که من هدفم رو از تولید محتوا بدونم بهتر میتونم در بخش آنالیز و تحلیل محتوا بفهمم که آیا این محتوایی که تولید کردم نتیجه ای که میخوام رو گرفتم یا نه ؟

ممکنه بخوام برای افزایش بازدید سایت  یا فروش محصول و خدماتم و یا برندسازی از تولید محتوا استفاده کنم . بنابراین باید مشخص کنم که چی میخوام.

حالا نوبت طراحی استراتژی تولید محتوا میرسه :

ما امروز میخواهیم یاد بگیریم که چطور در هفت مرحله برای تولید محتوای خودمون استراتژی مناسبی طراحی کنیم :

قدم اول اینه که موضوعی که میخواهیم برای اون محتوا تولید کنیم رو مشخص کنیم .

یه نکته مهم!!

مهم اینه که محتوایی تولید کنیم که برای مخاطب ما جذاب باشه.

یکی از راههایی که میتونیم متوجه شیم که چه موضوعی بهتره انتخاب کنیم تا محتوا برای اون ایجاد کنیم اینه که بیاییم و سایت های رقیبهامون رو آنالیز کنیم و ببینیم که کدوم مطلبه که مخاطب بیشتر جذبش شده و اون رو به اشتراک گذاشته .

در ویدیو روشهای بیشتری رو توضیح دادم .

اما قدم دوم اینه که کلمه کلیدی اصلی رو برای تولید محتوای خودمون انتخاب کنیم . 

یکی از ابزارهایی که بهمون کمک میکنه استفاده از سایت keywordtool.io  می باشد .

keywordtool.io

برای ادامه لطفا فیلم رو ببینید . در صورت تمایل میتونین ایمیلتون رو وارد کنید و لینک دانلود به ایمیل شما ارسال میشه .

[email-download download_id=”12075″ contact_form_id=”12082″]