در صورت تمایل فایل پی دی اف  “ آیا محتوا در فروش سایت تاثیر دارد؟” را در پایین همین نوشته دانلود کنید  لطفا. 

 

 

آیا محتوا در فروش سایت تاثیر دارد؟داگ کسلر یکی از بازاریابان موفق محتوایی در رابطه با تاثیرات محتوای سایت بر فروش محصولات سایت بر این نظر است که

باید در محتوا از داستان سرایی استفاده کرد و اعتماد مشتریان را جذب نمود. در عین حال باید از اهداف کلیدی نیز پیروی کرد که عبارتند از آگاهی برند، ذکر قیمت حراجی ها، تولید محتوا برای حفظ مشتریان وفادار، التزام به ضوابط تولید محتوا.

تولید محتوایی که بتواند در افزایش فروش و خدمات موثر باشد به عوامل متعدد بستگی دارد از جمله رعایت اصول بهینه سازی که به عنوان اصل بنیادین بازاریابی محتوا عنوان می‎شود. از طرف دیگر ایجاد ارتباط میان بازاریابی محتوا و مدیریت محتوا نیز اهمیت زیادی دارد.

محتوا پادشاه است.

یکی از روش هایی که می‌توانید تعداد بازدیدهای خود را با آن افزایش دهید و مشتریان تازه‌ای داشته باشید این است که آن‌ها را جذب محتوای موردعلاقه‌شان کنید. محتوای مناسب فروشگاه اینترنتی، باید کالا یا خدمات شما را دربر ­گیرد. این نکته را به خاطر داشته باشید که محتوا برای فروشگاه اینترنتی شما می‌تواند معجزه کند.

بسیاری از مشتریان آینده شما، محصولاتتان را نخواهند خرید مگر اینکه حداقل هفت بار آگهی تبلیغاتی شما را دیده باشند.

         خب حالا برای اینکه محتوای مناسب برای فروشگاه اینترنتی خود تولید کنیم چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

نوع محتوای سایتتان را مشخص کنید.

همان‌طور که می‌دانید مقالات طولانی در بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجوگر مفید هستند. مقالات و اطلاعیه‌های مطبوعاتی مرتبط با کسب‌وکار شما به بازاریابی سایتتان کمک می‌کند. با تولید محتوا در مورد موضوعی پرطرفدار، شانس دیده شدن شما در میان مردم افزایش پیدا می‌کند. مقالات را می‌توانید به‌صورت نقد و بررسی، آموزش گام‌به‌گام و یا سؤالات متداول تهیه کنید که طرفداران بیشتری دارد. عکس و فیلم را فراموش نکنید، اگر برایتان امکان‌پذیر است برای افزایش اثرگذاری محتوای سایتتان، از فایل‌هایی ویدئویی استفاده کنید.

در مورد نیازهای مشتریان خود تحقیق کنید.

آیا مشتریان خود را به‌خوبی می‌شناسید؟ آیا از نیازهای کاربران خود اطلاع دارید؟ ضروری است قبل از شروع هر کاری، از ویژگی‌ها و نیازهای مشتریان خود آگاهی داشته باشید. در مورد کلمات کلیدی که مشتریان شما در اینترنت جستجو می‌کنند تحقیق کنید. بر اساس کلمات کلیدی به‌دست‌آمده ایده‌های مناسب و کاربردی خود را اجرا کنید. یادتان باشد نیازهای مشتریان را همواره مدنظر داشته باشید.

باید بازار هدفتان را بشناسید.

همواره باید تصور مناسبی از بازار هدف خود داشته باشید. درباره بازاری که می‌خواهید کالایتان را در آن بفروشید، مانند یک کارشناس بازار فکر کنید. قدرت کلمات را باور داشته باشید. به مکان مناسبی که باید در آن تبلیغ کنید فکر کنید و ببینید مردم چه می‌خواهند؟ پس از شناخت بازار هدف و تعیین شخصیت و نیازهای مشتریان خود باید به تبلیغات فروشگاه خود فکر کنید.

در شبکه‌های اجتماعی برای فروشگاه خود متن تبلیغ بنویسید.

شبکه‌های اجتماعی مانند توئیتر، اینستاگرام، تلگرام و لینکدین از شبکه‌های اجتماعی مهمی هستند که می‌توانند  کسب‌وکار شما را به‌خوبی به دیگران معرفی کنند. امروزه اینستاگرام به یکی از مهم‌ترین فضاهای مجازی برای فروش محصولات تبدیل شده است؛بنابراین فعالیت خود را در اینستاگرام به‌خوبی انجام دهید. شما از طریق اینستاگرام می توانید مشتریان بسیاری به دست آورید. تا جایی که می‌توانید از هشتگ های مرتبط با فعالیت خود استفاده نمایید. همچنین با ترتیب مسابقات، خود را به مشتریان بشناسانید و فعالیت خود را گسترش دهید. با راه‌اندازی یک کانال تلگرام شما می‌توانید هزاران هزار مشتری را به سمت خود جذب نمایید. تخفیف محصولات و پیشنهاد خرید محصولات خود را در کانال تلگرام خود قرار دهید. اطلاعات پروفایل لینکدین خود را تکمیل نمایید. مطالبی را ارسال نمایید که به حوزۀ فعالیتتان مرتبط هستند. ویدئوهای خود را در آپارات قرار دهید و به نام کسب‌وکار خود ثبت نمایید. فیسبوک، توئیتر و پینترست از دیگر شبکه‌های اجتماعی هستند که می‌توانند به‌عنوان بستری مناسب برای تبلیغ مورد استفاده قرار گیرند.

با این روش‌ها فروشگاه خود را متمایز کنید.

 

  • درباره هر محصول کامل و شفاف توضیح دهید.

هر محصول را با تمام ویژگی‌هایش به‌صورت کامل و شفاف بنویسید. با مخاطب خود صادق باشید، زیرا صداقت شما در یاد مخاطب می‌ماند. بگذارید به شما فوت استادی نوشتن در فروشگاه اینترنتی را یاد بدهم. در متنی که برای هر محصول می‌نویسید خلاقیت به خرج دهید. سعی کنید در عین مشابهت با سایر رقبا، متفاوت باشید. زبان‌ها و لحن‌های گوناگون به سایت شما تنوع می‌بخشد و باعث می‌شود مخاطب از هر جای ایران و با هر سطح سوادی به سمت شما سوق پیدا کند. محتوای محصولات فروشگاه اینترنتی را براساس شخصیت های متفاوت مخاطبین خود تولید کنید.با این کار می توانید مخاطبین گوناگون را جذب فروشگاه اینترنتی خود کنید.

 

  • در مورد محصولات و خدمات خود صحبت کنید.

در مورد محصولات خود با مشتریانتان صحبت کنید. محصولاتتان را مورد نقد و برسی قرار دهید. اجازه دهید تا دیگران نظراتشان را در مورد سایت و خدمات‌دهی شما بیان کنند. این کار در جلب اعتماد مشتریان دیگر نقش به سزایی دارد.

ایمیل کاربران را نزد خود نگه‌دارید و آن‌ها را شگفت‌زده کنید.

 به علت اهمیت ایمیل‌های کاربران، از آن‌ها بخواهید تا ایمیل خود را در فرم وارد کنند. ایمیل مشتریان خود را نگه‌دارید و بعدها با تخفیف باورنکردنی محصولات آن‌ها را شگفت‌زده کنید.

 

  • وبلاگ بسازید.

برای کسب‌وکار خود وبلاگ بسازید و در آن مقالات و مطالب ارزشمند و مفید قرار دهید. وجود وبلاگ، یکی از آسان‌ترین و ارزان‌ترین روش‌های موجود برای جذب مشتریان و بازدیدکنندگان است. موافقان و مخالفان شما، مطالب جنجال‌برانگیز وبلاگتان را می‌خوانند و در مورد آن نظر می‌دهند. این کار،روشی بسیار خوب برای شناساندن نام تجاری شماست. در جواب دادن به نظرات مشتریان خود اصل” با دوستان مروت با دشمنان مدارا ” را سرلوحه خود قرار دهید!

ویدیو منتشر کنید.

فیلم یکی از قدرتمندترین ابزارها برای ارتباط با مشتریان است. مشتری شما، فیلم شما را دوست خواهد داشت مخصوصاً اگر در فیلم خود به آموزش بپردازید یا محصولات خود را معرفی و نقد کنید.

از اینکه شجاعت به خرج دادید و کسب‌وکار موردعلاقه خود را راه‌اندازی کردید به شما تبریک می‌گوییم. نکاتی که در این مقاله گفته‌شده مانند نقشه راه است که باید اجرای آن را در برنامه کاری خود قرار دهید. فروشگاه خود را با محتوا و مطالبی غنی، ارزشمندتر کنید. برای تولید محتوای سایت خود وقت بگذارید و بعد خواهید دید که چگونه محتوا معجزه می‌کند.

 

اگر درباره این مقاله سوالی دارید، یا می خواهید که آن را برای شما انجام دهیم، از طریق صفحه تماس با ما با ما تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن آن را برایتان انجام دهیم.

اگر نیاز به مشاوره دارید می توانید از طریق مشاوره رایگان  با ما در تماس باشید.